Torsdag 22/10
Skift F/D, Disp./Formiddag
I dag møtte jeg f.skiftet for første gang, og de er veldig koselige, og mega skravlete :D D-skiftet skulle ned til kaia og tappe ibc'er med Kafo, så jeg trengte ikke være med dem i dag. Kafo er.... Så i dag var jeg med Gitte rundt omkring. Jeg blei med henne på "runda" i formiaten, den har jeg sldri vært med på før. Vi blei vist hvordan man tester ledeevemåleren i kloakken, både i formiaten og i hjortetakken. Jeg fikk se et rom jeg ikke har sett før i hjortetakken, selv om det ikke var særlig spennende for det var bare et lager, men d er jo greit å vite om alle rommene i fabrikken fordeom. Jeg fikk også besøk av Hans Ole en liten stund der jeg fikk en liten oppgave om å finne ut av hms-greier i bedriften. Så jeg skaffet meg en avtale med bedriftens hms-ansvarlige. Midt på dagen kom det en tankbil som trengte hjelp på bulken, så Gitte og meg dro ned dit. Der lærte jeg meg hvordan man styrer og ordner med tapping av produktene. Det var ikke så komplisert som jeg trodde, men d hjelper å lære av noen flinke! Jeg fikk også se hvordan vi regngjør filteret til Aviformen og d er noe griseri, men jeg lærer stadig noe nytt. Og jeg er utrolig glad for at jeg har jobb et sted jeg virkelig trives!
Fredag 23/10
Skift D, Disp.
I dag begynte jeg litt på hms-oppgava Hans Ole gav meg. Jeg fant nødplanen til bygget og leste igjennom databladene til alle produktene vi selger, og d tok tid! Men Jamal og meg tok en tur opp på disp-rommet og kikka igjennom en dvd med masse informasjon om ulike maskiner, ventiler og måleinstrumenter rundt om i fabrikken, så da fikk jeg litt avveksling. Jeg gjorde ikke så veldig mye i dag, men d jeg gjorde tok veldig lang tid. Ellers dro vi også en tur ned til kantina og kjøpte oss lunsj der, og der støtte jeg på Stine og Sondre også, og d var koselig :)

En flens
En blindflens
En strupeskive
En billeskive med blindskiva inne
En brilleskive med strupeskiva inne
En klokobling