24.05.2010

Uke 20

Fredag

Skift A, Ettermiddag

I dag tappa vi GrasAAT Eco på ibcer. Når vi tapper de så blir det av og til litt sprut, så derfor bruker vi gummihansker så vi ikke får dette oppover armene og på hendene. Det stoffet er irriterende for huden, så om og gjøre å unngå å få det på seg. Da vi var ferdige med det laga vi en ny batch med det samme. Og denne var ferdig innen skiftet var ferdig. Vi overførte det vi kjørte inn på Rekator 2 i går inn på 6ern igjen ved å bruke slange fra pumpa på 2ern og til 6ern, dette skapte litt problemer for pumpa, så den blei fort for varm så vi måtte ta pauser, men etterhvert gikk det bedre på grunn av noe Gitte gjorde med den.

Torsdag

Skift A, Ettermiddag

I dag var jeg med og pakka i Hjortetakken, siden det kom tankbiler som skulle ha flere produkter her og der, så da måtte Karete og Kenneth hjelpe de. Jeg blei også sittende inne en stund, siden Bjørn måtte ut å hjelpe Nicklas litt, så da fikk jeg styrt ved skjermene litt. På begynnelsen av dagen hadde vi starta en overføring 6ern til 9ern. Men på grunn av et strekk som vanligvis skal være stengt, var åpent så blei Reaktor 2 fylt opp i tillegg. Det er et strekk som ikke er ført opp på skjermene, av en merkelig grunn. Vi brukte lang tid på å finn ut hvordan Kafoen hadde havna i 2ern, for ingen av oss som var på, huska det strekket. Så da blei det til å følge strekkene og se hvor alt havna, og det er et stort prosjekt siden alle rør kan så og si havne over alt. Grunnen til overføringen var at en ventil som skulle være lukket etter en annen overføring, ikke hadde blitt lukket, så da var et ekstra strekk åpent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar