Fredag
Skift F, Ettermiddag
I dag jobba jeg hovedsakelig med prosjektet. Jeg undersøkte H-04206, tok prøve, målte temperatur på stoffet inn og på kjølevannet. Gikk litt nøyere inn på kjøleskruen for å forstå helheten i kjølinga.
Torsdag
Skift F, Ettermiddag
I dag skulle vi spyle anlegget fordi det skulle være produktbytte. Jeg begynte med å ta på spyleslangen over schenkvekta, mens Fredrik ordnet med noe annet. Så spyla vi fra sentrifuga til begerverket. Da jeg spylte skrapebeltet var det hopa seg opp svære hauger med stoff under, så jeg blei stående der å spyle med glovarmt vann leenge. HMS: Når du bruker så varmt vann må du huske å bruke skikkelige hansker og dekke til så mye som mulig av bar hud. Det gasser også en del, så gassmaske er en fordel!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar