I jula jobba jeg ganske mye. Men siden vi kun produserer Aviform er det ikke like mye å gjøre. Jeg har vært med en del forskjellige skift, og jeg har derfor fått sett de forskjellige måtene de lager Aviform. Jeg har vært mye ute i fabrikken det siste halvåret, og det å sitte inne å kikke på hvordan de produserer innenifra er veldig lærerrikt. Jeg har mye større forståelse for mye av det jeg har drevet med de siste månedene på grunn av disse dagene jeg har sitti inne. Jeg har selvfølgelig tatt utallelige Aviform prøver (pH, egenvekt og turbiditet) og kan nå produsere Aviform aleine.
Jeg har også vært i hjortetakken noen av dagene, dette fordi det var folk som fikk fri på julaften og 1. nyttårsdag så da blei det til at meg og Jamal var der. Jeg har derfor også tatt hjortetakkprøver og pakka og foliert. Jeg har dessverre fått litt vondt i ryggen etter en av hjortetakk-pakkingene, fordi jeg har fått en dårlig uvane med å løfte sekkene på plass i stedet for å dra eller skyve, så jeg må nok legge om taktikken min, men det er mye vanskeligere enn man tror!
God Jul og Godt Nytt År! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar