13.03.2010

Uke 10

Fredag

Skift F, Formiddag

I dag gikk jeg gjennom de delene av prosjektene mine jeg har greid å grave fram fra arkivet og folk fra forskjellige skift. Vi brukte en god stund på det, og da fikk jeg masse informasjon om indampern jeg ikke visste. Jeg blei også litt med på pakkinga, men Herman er i formiaten for tida, så da blei det litt mye med 3 stker der.

Torsdag

Skift D, Formiddag

I dag var jeg en del aleine ute i fabrikken, siden Bjarne hadde skada beinet sitt. Jeg gjorde mye av det vanlige, bare at jeg ikke hadde en som kikka på alt jeg gjorde hele tida. Jeg heiv også på caldic. Caldic er et forferdelig stoff, det er det som gjør ndf'en tørr, og man kan si man blir passe tørr etter å hivi det på også! Og det er forferdelig å puste inn også. Og min gassmaske gikk det rett igjennom i dag, så det blei byttings på filterene. Jeg heisa også opp masse paller og "trucka" de på plass der de skulle stå. Det blei også til litt spyling i 2. etasje, og så klart greier jo jeg å spyle meg mer enn gulvet når jeg spyler. Ellers jobba jeg litt med prosjektet litt nå og da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar