30.03.2010

Uke 12

Torsdagen var jeg en liten tur innom ved skiftbyttet for å hente litt fakta på arkivet før ferien så jeg kunne jobbe med prosjektet hjemme i ferien. Da jeg kom dit var det en stor maursyrelekkasje, så det å komme til arkivet var komplisert.. Det blei til at jeg måtte gå helt rundt bygget, for så å gå opp en trapp der, og igjennom hjortetakken og ut på taket og inn ved arkivet, selv om der gassa det også mye, så gassmaska måtte fram. Men ellers fant jeg masse stoff og det jeg trengte. Og jeg så masse folk med friskluftapparat som så ut som romvesen :) virkelig verdt turen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar