25.06.2010

Uke 25

Søndag

Skift C, Formiddag

I dag fikk jeg pakka 17 pall. Tømt sikta, overført fra 3ern til holdetank og lærte litt om sperrevannspumper. høyalarmen gikk på buffer uten at den var full, så da måtte jeg opp å banke litt der for å få ned klumpen. sikta lakk fortsatt litt, så jeg sopa opp det og tetta hullet. Sipernatsekken var tom, så jeg bytta sekk der og rydda litt rundt omkring.

Lørdag

Skift C, Formiddag

I dag var jeg aleine i formiaten igjen. Det var vanlig formi-pakking så det gikk veldig fint. Jeg hjalp også litt til i hjortetakken. jeg stengte dreneringa på 1'ern siden den var spyla fordi vi skulle begynne på et nytt produkt. Jeg tok også prøve av inndampern og 6'ern. 6'ern hadde vært forurensa, så da tok vi ekstra prøver for å se om det var borte. Vasketårnet var også full av benzosyre etter omarbeiding så den måtte spyles. Det var et hull i klumpsekkoblinga til sikta, så jeg blei nødt til å ta en stopp i pakkinga, men fikk ikke fiksa det, så neste skift blei nødt til å ta det.

Fredag

Skift C, Formiddag

I dag starta jeg og asbjørn med å bytte folie i pakkemaskinen. Det er et styr! Resten av dagen var jeg aleine i formiaten. Så starta jeg pakkinga og pakka 6 paller med formi. Jeg tok også som vanlig døgnprøva. Så hjalp jeg til i hjortetakken der vi fikk pakka 7 paller. Fordi prøveansvarlig på dagtid hadde glemt et ark og en prøve, tok jeg en fishform-prøve og et ark fra hjortetakken med ned til laben for at de skulle release'e fishformen så den kunne overføres.

Tirsdag

Skift D, Ettermiddag

I dag heisa vi masse paller med kanner. Og satt opp ny høringsdato i slutten av august. Nina tok meg også på en tur til pumpene med vannet fra nordsjø, for å vise størrelses forskjellene på alt fra rør til skruer inne på herøya. Vi dro samtidig til importhavna vår for å se på slanger og koblinger, og hvor røra endte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar