25.11.2010

Uke 43

Fredag

Skift C, formiddag

I dag heisa jeg opp mange paller med NaFo. De skulle i storsekktømmern, og fjernkontrollen til krana er litt krnaglete. Derfor blei jeg gående mye opp og ned trappene for å få dekning og huke av og på sekkene og sette sekkene på plass. Det blei også litt pakking, også stroppa jeg en caldicpall som skulle opp i 3. etasje. Jeg sjekka forberg etter påhiving for å se om stoffet var tørt nok til å sleppes ned i mellomsilon. Porten i hjortetakken var ødelagt, så jeg laminerte noen lapper der det stod "bruksanvisning" til hvordan du skulle bruke den. HMS: Om noe som er kjempe tungt, er det bedre å spørre om litt assistanse enn å ødelegge ryggen!

Torsdag

Skift A, formiddag

I dag pakka jeg som vanlig. Jeg blei også stående å banke inn noen spikre på noen paller, siden sekkene våre blir ødelagte om spikrene ikke er helt slått inn. Jeg fant sikkerhetsdatabladet til Silicone etter mye om og men. HMS: aldir pust inn gass fra smøremiddelsprayflasker, selv om det lukter godt, det kan være kreftkremkallende om du gjør det ofte nok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar