Skift F, Ettermiddag
I dag har jeg vært overalt tror jeg. Jeg og Gitte "flyttet" bla. en blanding av maursyre og lut fra 7'er tanken til 9'er tanken, vi tok også en tur innom del-lageret og kikka på forskjellige deler til pumper, ventiler, sylindere og rørverk. Herman og jeg byttet camfiltere på avtrekka til tørkebeden og kjølebeden. Utpå kvelden kom en stor tyrkisk tankbåt som skulle ha masse Aviform, så Gitte, Børre og jeg, dro ned til vestre for å ta imot båten, vi hjalp til med fortøyninga og så fikk vi komme inn i kontrollrommet i båten, der tyrkiske menn stakk innom og snakka med oss. :)
Torsdag 29/10
Skift F, Ettermiddag
I dag har jeg sittet inne på kontrollrommet og lært en del om skjermene. Jeg lærte litt om styringsmatriser, stempelpumpe, slangepumpe og lobepumpe og bittelitt repetisjon av andre pumper. Jeg fikk et oppgave i å fine en pumpe og stoppe den, og jeg fant den! :) I slutten av dagen gikk jeg ut i fabrikken og tok bilder av ting jeg lurte på hva var. Da jeg kom inn igjen forklarte Gitte så godt hu kunne halvparten av bildene, og resten rakk vi ikke, siden da skulle vi hjem. Her er noen av bildene:

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar