28.11.2009

Uke 48

Torsdag 26/11

Skift A, Formiddag

I dag møtte jeg Eva for første gang, hu er nyansatt og har akkurat begynt på A-skiftet. Hu og meg var med Bjørn ute i dag. Jeg folierte noen paller og var med å åpna en tankventil. Men fordi mediet blei stående stille for lenge i røra før pumpa starta så tetta det seg, så jeg lærte hvordan å spyle røra ved klump dannelse og hvordan vi vet når klumpen er vekk. Jeg læte av Ståle hvordan forholdene og PHen skal være ved formi-kjøring. Sikta til småsekkpakkern var blitt full, så alt stoppa oppover i røra, og motoren til skruen over bare stoppa, for det blei for tungt for den, så da måtte vi demontere sikta, for så å montere den riktig (for den var montert feil) så åpna vi lokket til skruen så jeg fikk se nedi der og noe andre greier ikke ikke helt fikk med meg. Jeg fikk også vite hva denne ventilen var og hva den bruktes til:

Jo det er en sikkerhetsventil til klimaanlegget og den er veldig rar. Jeg var også med på å ta prøve av formien fra begerverket. Og Jeg var også med på å flytte på noen aquaform sekker for å fullføre en pall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar