Fredag
Skift D, Disp
I dag hadde jeg høring. Den gikk bra! De er egentlig veldig greie de sjefene :) Men brukte jo så klart tida før høringa til å forberede meg til den og Georg hørte meg igjennom det meste av stoffet også. Etterpå gjorde jeg "oppdraget" jeg fikk fra Børre i går, jeg skreiv et tilløp på en lekkasje i en ventil. Det var også så godt vær at vi gikk ut å rydda litt og hadde en pause i solsteika :) På slutten av dagen hadde Robert, Jamal og meg et fagforeningsmøteishgreie der vi fikk vite hvorfor vi bør bli med i LO. Resten av dagen brukte jeg på å lese hovedavtalen til LO og skaffa mere stoff til prosjektet.
Torsdag
Skift F/D, Formiddag/Disp
I dag jobba Jamal og meg med T-02009, siden jeg skal ha høring i den i morra. Vi ble sittende på disprommet det meste av dagen, men jeg føler at jeg får med det meste til høringa nå :) I løpet av dagen kom Børre og hadde en HMS-utgreiing-ish-greie med oss om tilløp, nøddusjer, hms hjemme og masse mer. Jeg fikk også tatt noen bilder av Inndamperanlegget og fikk besøk av en venn. På slutten av dagen dro Jamal, Børre og meg på en sightseeing rundt på HIP og var innom alle stedene som er aktuelle å dra i løpet av en vanlig arbeidsdag. På alle de forskjellige stedene gikk vi igjennom nærmeste; samleplass, møteplass og nøddusj. Så dette ble en HMS-full dag :)
Hei, fint dette. Håper presentasjonen gikk bra:). Snart er det ny presentasjon. God helg!
SvarSlett