Fredag 24/8
Skift D, Formiddag
Første ordentlige dag på jobb. Og har allerede greid å få meg fri en halv dag på grunn av familieselskap i trøndelag. Egentlig veldig flaut og litt teit, for jeg bare får med meg en del av skiftet, men jeg tar d vel igjen. :) Jeg får den samme runda i fabrikken, som Georg viste meg bare at denne gangen er det Christoffer som viser meg rundt og forklarer alt som er av ditt og datt... Jeg føler meg sånn passe blond og skjønner sånn èn 20. del av hva han snakker om, men lærer litt etter litt. Jeg lærte også hvordan å få hjortetakken inn i plastsekker og hjalp til med pakkinga av paller som skal til Frankrike. Jeg fikk også informasjon om litt HMS av skiftledern min, Nina.
Torsdag 23/8
Klokka 8.00 hadde Stine, Edvard, Marius, Jonas, Katrine og jeg sikkerhetsklarering og vi fikk et adgangskort til Herøya industripark hver, med et lite bilde av oss selv som så klart ble veldig fint! :) Første dagen skjedde det egentlig ikke særlig mye som hadde med det jeg skal gjøre i fabrikken, utenom at jeg fikk en liten omvisning i hjortetakkfabrikken av lærlingen på B skiftet, Georg. Jeg fikk vite mye, men mesteparten kom inn det ene øret og ut det andre. Meg og Jan Liane dro til ProffPartner etter lunsj og kjøpte arbeidstøy til meg. Hans Ole kom også på besøk og vi hadde et lite møte om litt av hvert som hadde med jobb og fri og sånt å gjøre. Jan og meg lagde også skiftplanen min, og jeg skal jobbe lillejulaften, julaften og 1. juledag, ettermiddagsskift... Men d går vel greit, Jeg har jo kommet på et hyggelig skift :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar